Un Logo bine realizat este esential pentru o marca de succes. Trebuie sa acorzi timp pentru a decide pe o imagine care va eficientiza afacerile tale. Schimbarea logo-ului sau a sloganului este extrem de periculos.
Publicul identifica afacerile tale dupa logo. Daca gresesti prima oara, identificarea ulterioara va fi dificila pentru clientii tai.Realizarea unui logo este usor, dar realizarea unui logo foarte bun este greu. Probabil ca vei realiza mai multe logo-uri inainte sa alegi una care se potriveste.
Realizeaza o imagine care reflecta adresa ta de web sau ce face firma ta. Joaca-te cu cuvintele ca sa vezi care se potriveste cel mai bine. Imagineaza-ti logo-ul pe spatele unui tricou, atrage atentia? Imaginea identifica firma ta? Numele pe logo-ul tau trebuie sa fie usor de citit si sa folosesti un design simplu. Cum va arata pe o carte de vizita sau de afaceri?Fa-ti planuri pentru a investi timp si bani in logo-ul tau. Pentru cei dintre voi care au abilitati pentru arta grafica, daca il veti face voi va fi simplu. Pentru restul dintre voi, angajarea unui artist grafic este o idee buna. Te poti astepta sa platesti cateva milioane bune, depinzand de ceea ce vrei sa faci si cine vrei sa ti-l faca. Fa cateva investigatii despre firmele care au realizat logo-uri de succes, apoi da cateva telefoane sau viziteaza-le paginile de pe internet sa afli cum au creat acele imagini.
Un slogan este de asemenea important pentru marca. La fel cum ai facut pentru logo-ul tau, fa-ti timp sa-ti creezi un slogan. Permanenta face sloganul tau eficient pentru ca clientii devin familiari cu el. O schimbare a sloganului poate afecta negativ compania sau firma ta, prin confuzia clientilor.
Cand ai in vedere un slogan pentru firma ta, tine cont de obiectivele din mintea ta. Sloganurile trebuie sa fie scurte si atragatoare –ceva ce este usor de tinut minte, de aceea cele mai multe dintre ele sunt distractive. Sloganul tau trebuie sa reprezinte un simt pozitiv despre afacerea ta.
Gandeste-te ce este diferit la firma ta fata de ceilalti competitori. Pentru ca vrei ca sloganul tau sa fie actual, gandeste-te la orientarile actuale si la noile atitudini pe piata.Plaseaza-ti sloganul peste tot. Sa ai in vedere sa pui pe hartiile firmei si pe cartile de vizita/afaceri, impreuna cu logo-ul tau. Daca decizi sa folosesti panouri sau afisiere de publicitate, prezenta sloganului tau este esential.
Reclamele la televizor si radio-uri trebuie sa infatiseze aceleasi gen de „simt" ca si sloganul tau, daca este serios sau hazliu, etc. Foloseste ce este valabil la tine dar fi compatibil cu simtul general al produselor tale, site web si marca.